24 Mart 2012 Cumartesi

SENİM / SENDENİM / SENİNLEYİM..... ♥

SENİM
SENDENİM
SENİNLEYİM ♥

Sevdim… Sadece sevmek için sevdim.. “O” olduğu için, öylece sevdim…Beni tamamladığı için, çoğalttıkça çağıldattığı için sevdim.. Kendim olma özgürlüğümü verdiği için ve sahibi(m) olmadığı(m) için… Sevgi böyle bir şeydi… Sevecekse böyle sevmeliydi insan…

'''Elinde ne varsa hayata dair ,
ötesi hiçbir şey ya da vesair,
hani demiş ya şair; Mutluluğu sende bulan senindir...''''

Ne kusursuz insan aramalı ne de insan da kusur.. İlkini zaten bulamayacağımıza göre, ikincisinde ise bulduğun her kusur, öğrendiğin her ayıp sahibini değil, SANA AİT OLAN SEN’i çirkin kılar.. E bu durumda ne olur? Her iki halde de mutsuz olursun.. Birincisini bulamadığın, ikincisini de bulduğun için mutsuz olursun.. Hem de çok mutsuz olursun.. Bu SEN değilsindir çünkü.. AN’lık bir zaman diliminde egon sana oyun oynamış ve mat etmiştir..

Kendine gelip de aydığında uyanırsın ürkerek!…Aslında bu kendine gelme de; daha ağzından çıkarken OL’maya başlamıştır… Düşünürsün.. Kerelerce düşünürsün…Bu BEN değildim ki dersin…Öfken almış başını şaha kalkmış ve sana ait olmayanlarla istenmeyenleri döküvermişsindir dilinden…O'da aynını yapmıştır.. Ama sen O'nun yaptığıyla değil kendinden dökülenlere bakarsın... O'nun yaptıkları değildir önemli olan, senin kendine olan haksızlığındır, Özünde taşıdığın sevgiye ayıptır tüm yaptıkların ve söylediklerin... Hiçbir yere sığamaz, nefes alamaz, gökyüzün olmadan da maviliğin derinliğinde güneş olup parlayamazsın..

Aklına bir söz gelir derinden, ince ince vurur yüreğine...

"Ya incittiğin, kırdığın gönülü Allah seviyorsa!...
Resulullah seviyorsa!...
Hatta ''Yer ve Gök'' dahi seviyorsa!...
Nereden bileceksin ?.. bilmiyorsunki;
Bilseydin Ödün Kopardı;
Kırmaktan!!!..."

Sonrasında Ego denilen şeyi geldiği yere sevgiyle yollarsın… Tüm bu olanların aslında özünde yine sevgi olduğunu anlarsın ve özür SENDEDİR, SENDENDİR, SENİNLEDİR… Başkasında değil…

Özür dilersin.. Karşıdaki kabul etsin etmesin.. Önemli olan da bu değildir artık zaten.. Sadece özür dilemenin, senin haksız olduğun, karşı tarafın haklı olduğu manasında olmadığını bilirsin çünkü… Sadece ve sadece özür dileyerek KARŞINDAKİ İNSANA VERDİĞİN DEĞERİN, NEFSİNDEN DAHA YÜKSEK ve BÜYÜK OLDUĞUNU ifade edersin böylece…

Çünkü sen zaten sevgisindir… Sadece sevgi ♥

BENİM
BENDEYİM
BENİMLEYİM ♥

Filiz Altıntaş
19 Mart 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder