25 Mart 2012 Pazar

Benim içiMdeki Tanrı, senin içindeki Tanrı’yı selamlar…Seni ve kendimi affediyorum….♥

BAĞIŞLAMAK diğer adıyla AFFETMEK, senin kendi zihinsel iyileşmen için gereklidir. Kişiyi


gördüğünde ona karşı artık bir şey hissetmiyorsan bağışlamışsındır. Geçmişteki bir sorundan


kaynaklanan herhangi bir yarana dokunduğunda acımıyorsa, bil ki gerçekten AFFETMİŞSİN


demektir… 

Eğer bu satırları okuyup hala, ama ben affedemiyorum diyorsan, sana küçük bir öneri… Sen


 ve affedemediğin kişi Yüce Yaradan tarafından yaratıldınız, ikiniz de kutsal varlıklarsınız…


Aranızda ne geçerse geçsin ön plana sevgiyi çıkarın, öfkenizi değil… Öfke kalpte sevgiyi


 barındırmaz.

Hep hatırla SEN SEVGİYLE YARATILDIN…♥

Sadece ellerini kalbinin üzerine koy ve de ki:

Benim içiMdeki Tanrı, senin içindeki Tanrı’yı selamlar…
Seni ve kendimi affediyorum….♥

Filiz Altıntaş
27 Şubat 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder